
Windows 7 prawidłowo informuje o stanie baterii?
9 lutego 2010, 16:20Na firmowym blogu Microsoftu ukazał się post, w którym Steven Sinofsky, szef wydziału zajmującego się produkcją Windows, wyjaśnia problem z bateriami w laptopach działających pod kontrolą Windows 7. Z wpisu wynika, iż system prawidłowo informuje użytkownika o potrzebie wymiany baterii.

Tajemniczy problem z notebookami z Windows 7
3 lutego 2010, 12:53Specjaliści Microsoftu wpadli na trop przyczyny, dla której użytkownicy notebooków informują się, że Windows 7 szybko zużywa baterie ich maszyn. Część osób, które korzystały z Windows Visty zaczęły informować, że po zainstalowaniu Windows 7 czas pracy na bateriach znacząco się skrócił.

CES: hybrydowy notebook x86/ARM
6 stycznia 2010, 11:55Lenovo pokazało hybrydowy notebook, który korzysta z platformy ARM oraz x86. Maszyna IdeaPad U1 działa pod kontrolą Windows 7 oraz Linuksa, który obsługuje ARM. Lenovo stało się zatem pierwszym wielkim producentem komputerów, który zaoferował maszynę z platformą ARM.

Pine Trail - jeszcze bardziej oszczędny Atom
21 grudnia 2009, 11:31Na najbliższych targach CES Intel pokaże trzy procesory Atom z nowej rodziny Pine Trail. Kości trafią na rynek netbooków oraz mniej wymagających notebooków.

Internet w rękach gigantów
14 października 2009, 11:26W Internet Observatory Report firmy Arbor Networks znalazło się stwierdzenie, że internet wszedł w drugą fazę rozwoju. Można również zauważyć, iż następuje koncentracja Sieci w rękach wielkich graczy.

Firefox z akcelerometrem
13 października 2009, 10:10Jak zdradza Christopher Blizzard z Mozilli, Firefox 3.6 zostanie wyposażony w oprogramowanie współpracujące z akcelerometrami wbudowanymi w notebooki i inne urządzenia przenośne. Dzięki temu przeglądarka będzie znała pozycję urządzenia.

The Pirate Bay będzie płatny
17 lipca 2009, 10:41Firma Global Gaming Factory, nowy właściciel The Pirate Bay, wynajęła Wayne'a Rosso, byłego szefa Grokstera i założyciela Mashboxksa na stanowisko prezesa Zatoki Piratów. W wywiadzie dla serwisu CNET Rosso zdradził kilka szczegółów dotyczących przyszłości The Pirate Bay.

Bezpłatna muzyka od Microsoftu
15 lipca 2009, 14:39Jeszcze w lipcu Microsoft uruchomi serwis z bezpłatną muzyką. Peter Bale z MSN ujawnił, że użytkownicy będą mogli wybrać, albo korzystanie z plików w zamian z obejrzenie reklam, albo wykupienie abonamentu Premium, w ramach którego reklamy nie będą się pojawiały.

The Pirate Bay sprzedane
30 czerwca 2009, 13:18Szwedzka firma Global Gaming Factory X AB poinformowała o kupieniu serwisu The Pirate Bay. Przedsiębiorstwo oświadczyło, że ma zamiar płacić tantiemy właścicielom praw autorskich.

Interesująca zmiana preferencji
20 maja 2009, 15:03Wydaje się, że najnowsza kampania marketingowa Microsoftu "Laptop Hunters", której celem było przekonanie klientów, iż przepłacają kupując komputer Apple'a, przyniosła spodziewane efekty. Przynajmniej jeśli chodzi o spostrzeganie wartości obu marek.